اطلاع رسانی شهرداری گرفتار بحران
کافه مثبت: شهرداری تهران با وجود بهرهمندی از ابزارهای گوناگون اطلاع رسانی این روزها برای توجیه فعالیتهای خود و اطلاع رسانی درباره آنها به شیوههای غریب و جالبی متوسل شده است. شهرداری تهران امکانات و ابزارهای گوناگونی برای اطلاع رسانی در اختیار دارد که از جمله آنها میتوان به روزنامه همشهری اشاره کرد؛رسانهای […]
کافه مثبت: شهرداری تهران با وجود بهرهمندی از ابزارهای گوناگون اطلاع رسانی این روزها برای توجیه فعالیتهای خود و اطلاع رسانی درباره آنها به شیوههای غریب و جالبی متوسل شده است.

شهرداری تهران امکانات و ابزارهای گوناگونی برای اطلاع رسانی در اختیار دارد که از جمله آنها میتوان به روزنامه همشهری اشاره کرد؛رسانهای که زمانی موثر و دارای عمق نفوذ فراوان بود اما در دوره زاکانی به دلیل موضعگیریهای شدید سیاسی رونق سابق در میان عامه مردم را ندارد. شاید به همین دلیل است که شهرداری تهران این روزها به جای اطلاع رسانی از طریق این رسانه و یا حتی رادیو- تلویزیون، تمرکز خود را بر روی تبلیغات محیطی گذاشته است تا موضوعهایی مانند: قرارداد خرید اتوبوس،قطع درختان پارک قیطریه و… را توجیه کند. البته این تبلیغات نیز هنرمندانه طراحی نشده و از ادامه بحث و ابهام در فضای جامعه میتوان به این مطلب پی برد که اطلاع رسانی فوق ناکارآمد و فاقد اثر گذاری بوده است.


ضمن اینکه درخصوص موضوع درختکاری که بیشتر به نظر میرسد با هدف خنثی کردن تبعات تصمیم اخیر شهرداری برای ساخت مسجد در پارک قیطریه صورت میگیرد؛اطلاعات ارائه شده فاقد امکان صحت سنجی است و ادعایی بسیار غریب و برزگ است.
کافه مثبت آماده انعکاس دیدگاههای افراد،سازمانها و نهادهایی است که نام آنها در این مطلب آمده است.











دیدگاهتان را بنویسید